Prosperitatea și moștenirea locală sunt cuvintele cheie de la care pornim proiectarea interioarelor inteligente pentru hoteluri, planificând fiecare detaliu din amenajare cu un singur scop: profitabilitate. Echipa noastră de designeri, planificatori, dezvoltatori și manageri de proiect inspiră prin profesionalism, experiența, unitatea echipei și încrederea, sfidând obișnuitul și furnizând ceea ce este remarcabil.
Designul unui hotel reprezintă publicul pe care doriți să-l atrageți. Acesta va comunica promisiunea brandului dvs., evidențiază toate facilitățile pe care le oferiți și multe altele.
Indiferent dacă oaspeții își dau seama sau nu, ei aleg locații care se potrivesc cu estetica, aspirațiile și părerile lor despre ceea ce ar trebui să fie un hotel. Oaspeții tăi vor fi inspirați de originalitate și vor valorifica entuziasmul prin crearea de publicitate organică.
Proiectare & Realizare
Aici la Design Masters echipa noastră lucrează în colaborare cu dezvoltatori și constructori, pentru a organiza și dezvolta proiecte complexe de amenajare.
Ne dedicăm expertiza și atenția în detaliile fiecărui proiect, lucrăm îndeaproape cu clienții noștrii pentru a stabilii conceptul de amenajare, adaptând fiecare idee de design la cadrul cultural, buget și materiale sustenabile.
Acordăm atenția cuvenită fiecărui spațiu dintr-un hotel precum holuri, dormitoare, băi, zone comune, recepții, holuri, spații de vânzare, restaurante, baruri, cafenele, săli de conferințe și banchet, piscine, săli de sport, spa-uri, biblioteci. , birouri și spații exterioare.
Lucrăm cu o rețea mare de furnizori profesioniști pentru a oferi o gamă variată de materiale inovatoare și de ultimă generație, finisaje, țesături, pardoseli, iluminat, accesorii și mobilier personalizat.
ETAPELE PROIECTULUI
Este important să înțelegem nevoile clientului, așa că pentru început vom aduna informații particulare de interes și informații despre stilul de viață al beneficiarilor. Acesta este procesul prin care echipa Design Masters realizează fișa clientului.
Echipa noastră va realiza apoi măsurători și RLV-ul imobilului pentru a putea avea o imagine completă. În situații punctuale, în care este necesară, va fi realizată și expertiza tehnică.
La finalul acestei etape se realizează fișa temei de proiectare, care este la rândul său configurată pe baza fișei clientului și a expertizei tehnice.
În urma informațiilor obținute, sunt definitivate primele etape ale proiectului. În acest punct echipa Design Masters prezintă clientului un plan de mobilare 2D și fluxul amenajării.
De asemenea, se va stabili dacă spațiul necesită recompartimentare interioară și se va definitiva funcționalitatea fiecărei zone. Mai mult decât atât, se vor dispune piesele de mobiler în spațiile existente. Apoi se va trece la etapa a treia.
În această fază clientul primește sugestii de obiecte reale și va propune beneficiarului toate elementele care compun amenajarea:
- Finisaje
- Piese de mobilier (vor fi propuse clientului elemente de mobilier noi, se determină planurile pentru mobilierul customizat + se realizează proiectarea mobilierului Custom)
- Tâmplărie interioară (uși, plinte, profile decorative pentru pereți)
- Corpuri de iluminat
- Propunerea produselor textile (perdele, draperii, covoare, perne decorative, etc.)
- Accesorii și decorațiuni
În acest moment echipa Design Masters va putea realiza o modelare 3D a spațiului într-un program de proiectare și se vor face randări. Tot în acest punct, proiectarea estetică trebuie coroborata cu cea tehnică. Astfel, beneficiarul va primi stereotomii și repartiția bugetului per spațiu. De asemenea, se vor bugeta și lucrările constructive (costurile pentru implementare).
În această fază, se vor face toate lucrările și implică o serie întreagă de etape care vor fi notate ca subpunct:
- 4.1 Documentația tehnică a spațiului;
- 4.2 Demolarea elementelor neconforme;
- 4.3 Realizarea compartimentărilor sau închiderilor noi dacă este cazul;
- 4.4 Refacerea instalației electrice și sanitare dacă este cazul;
- 4.5 Implementarea instalațiilor sanitare, a celor termice, a sistemelor de climatizare, instalații de supraveghere video și alarme, sistemele PSI, sistemele de umbrire și automatizare;
- 4.6 Realizarea infrastructurii pentru sistemul de tip Smart-Home;
- 4.7 Se vor face reparații și modificări la pereți, tavane și podele;
- 4.8 Vor fi făcute placările verticale și orizontale de finisaje (se va monta parchetul, plăci de gresie și faianța, etc);
- 4.9 Se va realiza finisarea pereților și tavanelor;
- 4.10 Acest pas va marca finalul primelor lucrări și se vor lua măsurătorile pentru mobila la comandă;
- 4.11 Montarea tâmplăriei de interior (uși și plinte, tot aici se vor monta profile decorative);
- 4.12 Vor fi montate corpurile de iluminat;
- 4.13 Montarea mobilierului (cel la comandă și/sau cel în serie);
- 4.14 Montajul de accesorii și decorațiuni (tablouri, printuri, covoare, elemente textile);
- 4.15 Montajul sistemelor de umbrire (perdele/draperii/stoluri/jaluzele);
Pe parcursul întregii etape vor fi făcute regulat vizite pe șantier de către echipa Design Masters pentru a ne asigura că toți pașii sunt respectați și fiecare detaliu este în conformitate cu proiectul.
În această fază echipa Design Masters îi predă beneficiarului întreaga amenajare și se face recepția.
12
Ani de
Experienta in Design Interior
Echilibrul Perfect
Partea fascinantă a amenajării unui spațiu în acest domeniu o reprezintă complexitatea acestuia. Nu doar că trebuie să fii cu câțiva pași înaintea trendurilor și să creezi un design aspirațional, dar acesta trebuie să susțină prin funcționalitate și atmosferă viziunea businessului. Fluxul personalului, eficientizarea spațiului, layoutul amenajării, toate trebuie să conveargă spre echilibrul perfect.
În ce privește amenajarea unui hotel, aici un designer își poate arăta cu adevărat măiestria. Hotelul oferă experiența ideală, iar fiecare cameră trebuie să ocupe locul de ”încăperea perfectă” în preferințele celor care îi trec pragul. Fiecare spațiu dintr-un hotel, de la lobby, săli de conferință, restaurante, la zone de spa și săli de fitness, are în centrul său atingerea superlativului în ceea ce privește customer experience.